^_~

Powered By Blogger

Wednesday, December 24, 2008

transformation

arini aku blh blk awl,,so aku sowg2 kat umah xtaw nk wat apa,,maka aku mgemas umah,,tu la hasil dr krajinan aku,,hahaha,,bkilat lantai2 aku mop beb,,

ni kerja haiwan pmusnah,,cik tikus,,aku bnc dia,,ada ptt pi gigit pnutupp botol myak umah aku,,sialan tol natang nih,,jg rr,,aku nk psg prangkap n racun buat ko,,bnci tol,,
sekarang hitam,,hahaha,,ni la bontot cerek umah sewa aku,,geli aku,,tp oleh krana aku xsuka rupanya yg itam maka aku laku kan transformation kat dia dgn gigihnya,,
ni lagi 1 angle aku amik gmbr bontot itam cerek nih,,actually tuh dah sparuh nyawa aku sental,,huhuhu,,klu x mmg xda kale putih or silvernya,,
ni dt angle atas cerek tuh,,asalnya lg la,,xnmpak hapa,,
tadaaaaaaaaaa,,tgk la hasil kerja keras aku mgosok cerek nih,,bkn gosok cerek ya,,bontot cerek yang sah2 hitam legam,,tgk la hasilnya skg,,siap leh wat suluh muka lg,,huhuhu,,hbt ak tgn aku mgosok w
ni rupa badan cerek umah aku setelah ku sental dgn gigih,,nmpak mcm baru kan??hihihi camni la yang aku suka,,nk guna pon xwas2,,pas ni bontot kuali plak aku nk sntal hbs2an,,hahaha doakan aku bjaya sental ya,,muah,,

No comments: