^_~

Powered By Blogger

Tuesday, September 22, 2009

aktiviti sblum mjelang nya 1syawal

dh nama pon b4 mnjelang 1syawal,, means aku dlm bulan posa la lg.. RAMADHAN.. yess,, aku thn ni xda la blh posa penuh,, tu mmg kompem la kan,, wawawa,, tp plg xbest,, aku mmg posa sket ja thn nih,, plus bz,,' mmg xtrsa blalunya ramadan thn nih,, ades.. xsempat nk kumpul amalan,, tup2 dh raya,, papon smua nih pending story la,, ni crta2 lama,, xdala crita sgt just pic ja,,nk uplod bg,, lalalaaa.. lyn~~~

bbuka bsama man..bf pinat at ipoh parade steambot..yumyum..

bsahur bsama teman2 tsayang di kdai beskal,,dibelanja oleh ej...thnx dndA


bbuka di mcD bsama anne+syada+chibi+umi..

syada+chibi...

bbuka dgn syada+eida at penang...eida lanja..muahzzz yum2

eida

aku jg ada mjlis bbuka dgn dak2 matrix mechi july06,,tp pic dia adeh jap size besor,,klu ok aku msukkan klu bjam2 aku kna tgu jwbnya sila layari pic2 dlm fb endang ok..


half of the guys that nite

some of the girls...

len2 continue next entry la on my vacation to beach wth syada n eida

No comments: