^_~

Powered By Blogger

Friday, March 12, 2010

tag from endang harnani again


yeah,,
mmg jrg update blog aku nih,,
hahaha,,
aku pnya suka la,,
ok2,,
now meh aku slesaikn hutang tag aku dl ek,,
aku dh taw aku kna tag,,
tp mls nk wat lg,,
hehehe,,
br skg aku nk wat,,

yeahhh....hre i come bebeh

1. Adakah anda rasa HOT?
saat ini sgt indah n sejuk,,sbb tgh hujan nikmat doh,,
lg nikmat if in smeone hugs,,hehehe
2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!
3. Cerita pasal gambar
holiday bsama shabat tcinta ke penang tnpa plan,,bgn2 mnd trus stat keta grk g penang tnpa plan...
4. Bila kali terakhir makan pizza?
bln lpas kot,,mkn dgn pinat n ejay,,pinat kmpunan nk mkn piza..

5. Lagu terakhir anda dengar
love song-311 sj dok clik2 dlm utube ni hah

6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ni
google utk fyp aku loh,,cr coding2 utk matlab

7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
kakak..family pgl
syaza...pelik but its true

8. Tag orang
azrie cuz..anis GKSB..
9. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengetag anda
my best ex roomate ever..
suka pink
finished std doh
single
i love her

No comments: