^_~

Powered By Blogger

Monday, May 28, 2012

Indah senyum dari jiwa

Aku tersenyum setiap masa..
Kau alpa tika ku terasa..

Aku terluka dalam ketawa..
Kau mendiam seribu bahasa..

Aku kecewa tika kau bahagia..
Kau lupa apa perlu kau kata..

Aku menangis sendirian saat kau lupakan aku..
Kau mengangap ku menjauh atas mahu ku..

Ku menanti pujuk rayu mu..
Kau kata ku perlu kuat demi mu..
Ku perlu berdiri sendiri kerna ku gadis kuat sentiasa..
Kau lupa ku perlu sokongan dan pimpinan mu jua..

Ku telan segala duka..
Kau luah segala rasa..
Ku terima segala kata..
Kau kata ku mengada..

Ku hanya perlukan perhatian dan cebisan kasih sayang mu..
Ku pinta masa kau untuk ku..
Bukan dunia kau yg ku tagih dari dulu..
Bukan harta kau ku rayu dalam hidup mu..

Fahamilah aku sayang..

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: