^_~

Powered By Blogger

Wednesday, September 11, 2013

Hubungan

Aku dia dan kamu..bagai tiga serangkai..aku tahu kamu milik orang lain..aku tahu hati kamu juga milik orang lain..tapi kenapa kamu perlu tinggalkan aku dan dia saat kita semua gembira bersama..kenapa kamu perlu hilangkan diri..kenapa kamu buat aku dan dia menangis kehilangan kamu dari kehidupan kami???
Hubungan kita tak dapat aku ungkap dalam apa perkataan skali pun..hubungan yang tak akan wujud antara orang lain..hanya kita..
Kami sayang kamu bukan atas nama cinta bukan atas nama sahabat namun ia lebih mendalam makna sayang kami utk kamu..kenapa kamu perlu berkeras..kenapa kamu perlu biar kami dalam air mata??mana kamu yang seperti selalu mengesat air mata kami bersama saat kami sedih stress kerja masalah jiwa cinta dengan orang lain..mana kamu yang selalu ada untuk aku dan dia????
Kami rindu kamu..

#daddymummybaby will always in heart

Syazana

No comments: