^_~

Powered By Blogger

Monday, September 2, 2013

Ketenangan

Ketenangan. .apakah bisa kita kecapi rasa ketenangan?apakah semyuman dibibir mengambarkan kita dalam saat yg menenangkan?
Sesungguhnya kedamaian yg dirasai saat aku melabuhkan bontot dipantai ini pada 1 hari dengan membuang Segala hubungan aku dengan dunia luar dunia cyber..
Satu perjalanan dimana aku da teman menggariskan panduan agar mematikan handphone masing2 selama kami menikmati dunia alam ciptaan tuhan ini..
Sungguh indah perasaan ini bila hanya hidup bersama teman sekeliling tidak perlu cemas melihat handphone..melihat emel tugasan office..melihat update terbaru dr rakan muka buku dan seangkatannya..saat bersama menjadi lebih berkualiti..lebih bermakna..perbualan menjadi lebih fokus lebih realiti..indahnya saat itu..mampukah kalian tinggalkan gf bf scandal fb twitter dlm tempoh 24jam hanya untuk menikmati saat indah bersama teman sebegini??
Kalaian patut cuba ambil 1 masa..rasai perbezaan kualiti masa yang dihabiskan bersama..
Sesungguhnya detik masa berlalu sangat mengasyikan senyuman terukir bisa melupuskan resah jiwa beban kerja..

Syukur tuhan aku punya teman saat ini teman sebegini..
Aku masih bisa kecapi rasa tenang dalam kekalutan dunia dek kerna ku masih punya teman di sisi bersama..

No comments: