^_~

Powered By Blogger

Wednesday, May 6, 2009

-EpI MoThEr'S DaY-

this weekend aku blk alor star,, aku blk tgh ari sabtu seem jumaat aku kuar mlepak dgn nya,, then sabtu br blk kg,, smp2 ja tgh ari tuh adik ku n tokwan siap2 nk g umah makcik,, mama xda mama kuar g tmpt apa nth,, Jagung Emas apa entah,, g uruskan hal dia nk g umrah,, xdan dok trus grak g umah makcik,, bkn jauh pon,,hahaha smp2 ja umh makcik,, aku nih mmg la sah2 kbulur,, trus ku bdal naci 3 pinggan,, pas mkn trus ku colapse,, sdr2 ja dh ptg kul6 lbh gak ku bgn,, bgn2 ja tgk2 adik ku n pupu2 ku br smp,, depa kuar bli kek mother's day,, ku nih muka mamun2 lg,, bsh2 muka trus ajak diorang smbt mothers day,, padahal its on today,, 10may,,tp kitorang advanced kan la ek,, kebulur nk mkn kek,, hahaha,,

lyn pic2 mama km ek,,

eh tbalik ek pic kek nih aku snap,,hahaha,,pusing la kpala msg2 k,,ala tls slmat ari ibu ja,,

mama n makcik,,our greatest mothers

tokwan jg ada bsama,,epi familia,,

daughters n son celebrating their mothers

makcik n mama suap2 kek lak,,sesama mama2 hihi,,

we r epi with family,,love family all da tme,,

p/s:muka aku xda sbbnya aku kan br bgn tdr sah2 huduh,,so aku volunteer jd camera girl ja,,lalalala

No comments: