^_~

Powered By Blogger

Tuesday, May 12, 2009

im i hot???

perghhh soklan 1st dlm tag yg maria bg nih,,

Anda rasa anda hot?
mak ai,,sumpah aku xtrasa hot,,trasa panas ada la,,sbb ms aku wat tag nih aku xmndi lagik,,lalalalaa,,


Upload gambar kegemaran anda

Kenapa anda suka gambar ni?
sbb sya tgh epi sgt2 tme nih,,smuanya 1st tme 4 me on this nite n day,,all began wth this day,,muahh,,syg syada sbb bw aku enjoy that nite,,

Bile kali terakhir mkn pizza?
bln lpas kot,,mkn dgn akak opis,,lunch break km xtaw nk mkn pa pizza mnjadi pilihan atinya,,lynnnn,,

Apa yang anda buat selain menyelesaikn tag ni?
tgh bsiap nk kuar dinner dgn osmet,,smpt lg smbil2,,hahaha,,

Selain nama sndri, anda suka dipanggil dgn nama apa?
nth,,tp sya suka owg pgl i syg,,hahaha,,gatal seh,,xda la,,suka pgl nana la,,

Tag lg 7 org?
xda sapa la nak tag,,
nk tag GKSB sowg ja,,cik gadis sila la ek,,tp cam pnh ja ang wat tag cmni kan,,hahaha,,lyn ja rr,,

Siapa GKSB??
dak yg aku knl dlm dunia bloging nih,,hahaha from my cuzen,,

3 comments:

Mummy LiYzA ^^, said...

weh..h0pe ang epy n0~
let byg0nes be byg0nes..
s0b3...

Ana Syanaz said...

its ok,,aku ada kwn2 watpa nk bsedih,,hihi,,hugs n kisses from frens so much make me epi n calm dear,,hihi

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

salam..halu...

agak lm x berblogging....

kena tag yo?

ok akn bt nti...

zassss.....layannn...