^_~

Powered By Blogger

Saturday, March 5, 2011

sushi nite was our girls nite~!

sushi ni kitorang g makan malam aritu..
sbb 1 week before si chibi ni demam teruk,,
then dia ckp la bila sihat nk g makan sushi,,
so aku cakap ok aja,,
then dia dah sihat,,
anne pon msg la aku ckp JOMZZ SUSHI DEAR~!
aku ni xdahal..
makan aja smua,,
so aku pn setlekan apa yg patut scepat mungkin kat opis,,
then terus beredar nk g sunway,,
kitorang nak makan kat sakae sushi~!
aku pn invite syada bersama,,
aku cakap,,
"jomzz la girls out before ang jd bini owg"
syada pon on aja,,
hehehe,,
pas smyg magrib kt sunway km pn heading to sakae la,,
apa lg,,
mula nk itu nak ini,,
makan tanpa pikir,,
smua yg kitorang suka smua plate kaler MERAH~~
Merah = rm5.90
pink = rm3.90
green = rm1.90
konklusinya taste kami ni taste red!~
jomz picture :)
attended:syada,,chibi,,mayo,,anne,,me
(diah tak datang so all picture taken sbb nk sakitkan ati dia)
keji kan kami??
keji sbb kami sayang dia sbb kami igt dia sll..
time makan igt,,
lepas makan igt,,
tp xda lak smp nk tapaw bg dia,,
hahahha


special for u DIAH NADIAH :)
tanda jari ini tanda diah sbb dia suka letak jari bila amik gambo :)
us with love n fullness
ana n anne~love allways :)
me~nasib la duduk hujung sll kena jadik tea maker la,,
sbb hot water is beside me-_-"
candid lovers
chibi budak baik demam yg ngidam sushi,,
all dis is for u babe :)
cam-whoring love :D
anne n syada yg sll nk bhubung mesti nak melalui aku,,
pelik sdgkan mereka 1 tmpat tp apa2 mesti mnta aku sampaikan ;p
kredit to u my dear anne sbb uplod pic kt fb..harapkan aku haha~
mmg malas la,,
bila dia uplod kt fb br aku ada semangat nk update blog,,
sbb senang :)
love u all always :)

No comments: