^_~

Wednesday, May 4, 2016

Aku Cinta Kamu

Haiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! Bertahun aku biar blog ni kan. Past years pon aku update secara emosi aja. Tak ada pon post yang menggembirakan selain dari luahan emosi yang entah apa-apa.

Oklah kita tutup kisah lama dulu ya. Kisah zaman aku bercinta. Aku putus cinta. Aku bercinta lagi. Aku putus cinta lagi. Aku dan BFF aku. Aku dan BF orang. Semua kisah tu kita tutup ya. Sekarang aku da jadi isteri orang. Kena la menulis dengan lebih matang. Bukan lontaran emosi picisan macam suatu ketika dulu lagi. Hahaha.

Al kisahnya nak dipendekan cerita, aku akhirnya berkahwin dengan BFF aku sendiri. Kalau dah jodoh. Apapon tak leh kata dah. Doakan jodoh kami berpanjangan.
Alhamdulillah

1 comment:

Jari Manis said...

kalau dah jodoh bak kata ustaz kazim elias..tahniah Ana!