^_~

Powered By Blogger

Wednesday, August 10, 2011

Jam 430p.m.



every day aku berhubung besama teman2 akrab aku melalui email,,ya mereka semua emailing aku menggunakan email rasmi company mereka,,aku ni keja kuli cabuk ja tak da email rasmi,,so setiap  hari aku akan buka mata cek BaBy aku sebab nak beremailing dengan mereka,,memang rancak habis la,,sampai la saat jam berdetik 430pm..aku ditinggalkan kesepian,,bulan puasa ni semua diorang balik 430,,ya company aku company yg agak kejam ca ya nun alip yang tak pedulik pn nak bagi aku balik awal,,so sad,,

tak apa esok pagi kami akan mula emailing semula,,semuanya kami borakkan,,isu semasa isu expired isu isu semua yang terdetik akan kami masuk dalam perbualan kami..~means dlm email kami la~

kadang2 topic makanan apa nak bebuka pn sangat rancak kami rencanakan,,indahkan hidup persahabatan kami,,aku sayang mereka semua,,mereka selalu buat aku gembira dgn cerita2 pelik,,~aku ketandusan ayat nk menulis~

pic latest diorang datang penang jumpa aku

1 comment:

Eddy said...

Huhu..sian tu..:(