^_~

Powered By Blogger

Friday, January 21, 2011

FOOD DAY!~

ok sudah lama xcerita ttg aktivity aku kan,,
hahaha,,
kalau dulu aku suka crita mana aku pegi mana aku makan apa aku makan apa aku buat dgn sapa smua kan,,
tp skrg cam dh jarang gila kan,,
bukan jarang kot mcm dh xpenah ja,
hehe,,
smua ni sbb dia adalah aku dh xda hp camera lawa,,
camera aku dh rosak,,
laptop pn rosak,,
so smuanya nk update sgt la kesukaran plus aku duk umah pak uda aku,,
nk surfing sll sgt pn ssh gak,,
huhu...

ok mula cerita..
start buka sekolah maka kwn2 makan aku pn mula stat std balik,,
spa lg klu bukan anne si budak maktab tu,,
oh ya aku xpenah cita ttg dak ni..
si diah tengek,,
dak ni junior kt maktab anne,,aku kenal dia  kot fb gak,,
haish mau nk wat pekenalan kt sini mau xcita makanan aku nnt,,
Diah DInosor yg kuat makan!~

ok mula lg sekali,,
so aku pun set a new year celebration dgn diorang,,
ktorang wat steamship party,,
people attended are::syada..anne..diah..chibi..me::
tadaaa!~

 muka xda tp makanan yg byk ja ada,,

makan smp tguling taw ak,,punya full!!

okes...
then weekend come,,
kitorang pn kuar bsama,,g queensbay,,
n it was declare as FOOD DAY for us,,
makan like hell!~

ok mula smp ja,,kitorang lunch,,makan kat sampedas atas queensbay tuh,.
ok sowi to say masing2 kebulur,,so xsempat la nk snap gambo!~hehe,,
then ktorang have some desert!makan cendol babe,,pereh,,
sbb asampedas yg pedas,,cendol penghilang pedas,,
so xsempat snap gambar jg,,hahaha,,

ok then,,
ktorang dh almost fully loaded,,jln nk turun,,
ternampak egg tart la pulak,,hehehe,,
serius egg tarr dia sedap,,beli la sowg sekeping,,
gambar snap  but in my bb,,malas nk amik cable,,
so mls nk letak pic,,hahaha,,

okes lepas tu paan(bf anne)..
okey,,gambar curik dr fb anne:)

paan tanya nk mkan aiscream ak,,
dgn yakin km jawab nak!~haha,,
makan la aiscream coklat..bsama egg tart,,
sowi n sowi gambar mls nk uplod..

selesai makan..walking2,,then jmpa mashmallow celop coklat,,
beli n mkan tp xsedap:P

then jln2,,letih,,
makan kat dave delli!~
btoi ak nama kdai dia,,hahaha,,
sini makan spagety+chikens...
hve pictures!~
carbonara..

giant chicken..

then lepas makan kami pon pulang!~

tentang pejalanan,,next update ok!
p/s:ni br one day food,,ktorang makan da whole week ok!~update day by day!

2 comments:

nisa fadzil said...

wooit nana makan tak ajak cis
i loike carbonara yumyum

Anonymous said...

sedapnyerrrrrrrr........
ey nti jom la g mkn2 kt william..hehe