^_~

Powered By Blogger

Wednesday, January 19, 2011

im in love with PENGKID!

Wow gempak ja tajuk kan?!hahaha..
Ok look now ramai kot yg jd pengkid+lesbian bagai..
But I'm bisec haha..gila kan..

Apa pandangan korang kalau nampak pengkid ni?
Haish ni part of me ja k:
1-aku suka tgk sbb pengkid hv great look ensem+comel cm pakej gila kot..
2-aku jelik jg kadang2 sbb mereka cun bila aku pikir kalau mereka jd dr mereka they r hotzz kot
3-pengaruh pesekitaran yg mwujudkan manusia mcm ni tp tu pilihan mereka..smua atas dr sndiri kan..
4-being lesbian+pengkid is safe play2 haha..xdala termengandung anak luar nikah dh sah2 smula jdnya kalian akn wujud dlm reka bentuk yg sm..hehe..
5-aku x kisah berkawan dgn mereka slgi mreka xpoyo bajet macho xkena gaya
6-oh tentang dosa pahala aku xnk sentuh tu hal dr masing2 janji aku trima owg sekeliling aku dgn ati terbuka slagi mrka xkacau hidup aku:)

Peace No War

7 comments:

kekwa said...

tapi, memang betul tau. ramai pengkid yang mmg cantik+comel. sayang betul sbb pilih ke arah yg salah. +___+

Ana Syanaz said...

Wat to do tu smua pilihan masing2 just doakan mreka kmbali ke jalan yg benar:)

Anonymous said...

yg leh ubah diri mereka hnya diri mereka sendiri......

Anonymous said...

i pun now bercinta dgn pengkid...really2 love!!!

Ana Syanaz said...

CheQ:they understand u much better ek :) alldabest k :)

Anonymous said...

Penulis ni laki2 or prem?i pon ske pengkid/tomboy but im just a normal boy...sb ske diorg ni sb dyorg be their self kn?

Ana Syanaz said...

anon:dah berhabuk blog ni br perasan ada komen,,hahaha...yala jd dr sndr,,just hoping dorg akn wujud perasaan kembali ke lahiriah mereka...