^_~

Powered By Blogger

Friday, February 20, 2009

-indahnya-

aritu aku ada make wish kat cuzen ku,,ku nk the best view,best shot of the palace,,palace nh nama umah kampung km la,,we call it palace,,hihihi,,so nice,,so arini aku nk show plak da best shot yg aku suka tgk,,almost every day aku tgk,,tp ssh la nk capture,,sbb aku sokmo2 tgh drv bla aku sdg mlihatnya,,ssh la nk amik gmbr ms tgh drv,,bahaya tau,,

i like the view of sun raising,,so nice n calm,,

ni hah,,aku suka when the sun shine over mf face n my eye will be a bit wrinkle,,bekelip2 thn cahaya tuh,,tp i like sbb so nice la cahaya dia,,oren yg mbara,,mberi smangat n mnceriakan pg ku,,

see disebalik side mirror kreta ku,,tgh nk naik matahari tu,,damn so nice,,

2 comments:

Anonymous said...

nicee nyerr!!
tp lagi best bila pdt tgk kt tepi pntai bersama ngn cinta hati..hehe

Ana Syanaz said...

haha,,yala nemo,,tp apakan daya tgk masa onway g keja ja