^_~

Powered By Blogger

Saturday, July 9, 2011

Aku.kau.kita

Kau..
Izinkan ku bicara tentang kau..
Tentang aku..
Tentang kita..

Kita pernah bersatu bersama..
Kita pernah berkasih asmara..
Kita pernah bersenyum suka..
Kita pernah punya rasa bahagia..

Kini..
Kau dan aku..
Punya haluan yang tidak lagi satu..
Kau punya ke situ..
Aku masih lagi kaku..
Kaku memandang kau dalam tangis lesu..

Kau dan aku..
Dunia berbeza..
Aku tetap setia..
Pada kau yang beza..
Bukan kau yg pernah bersama..
Tapi kau yang kini lebih biasa..
Ku tetap setia!

Ku pohon padaNya..
Agar ku kuat melihat kau melala..
Agar ku tabah dengan kau tiada..
Agar ku cekal melangkah tanpa kau..
Agar ku sabar menahan rasa..


SaKuRa MiYuKi

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

linziana said...

;)

Sungguh puitis..adakalanya kita perlu melihat dari sudut yang lain..apapun selam kenal gojes :)

Ana Syanaz said...

Linziana:thanxxx :) salam kenal jugak :)