^_~

Powered By Blogger

Sunday, July 24, 2011

Hek eleh kau

Hek eleh kau..
Bukan bermakna bila ku bilang..
Dunia ku milik kau..
Kau bisa porak perandakan ecosistem dunia aku..

Hek eleh kau..
Bukan bermakna kasih ku dambakan untuk kau hanya untuk pandang sinis kau..
Tak perlu kau hebah kau hebat..
Tak perlu kau kecoh kau Jebat..
Tak perlu kau megah kau Tuah..
Tak perlu kau kerek kau menarik..
Tak perlu kau untuk begitu..

Hek eleh kau..
Bila kau tahu aku untukmu..
Kau kerek..
Kau senget..
Kau guna aku..
Kau pakai aku..

Sudah lah kau..
Prepaid pun ada expired date..
Inikan aku..
Hati sang manusia..
Yang punya luka..
Bisa bertambah nanah..
Tak perlu kau ulang..
Menggaris luka aku..

Sudah lah kau..
Berambus dari dunia ini..
Dunia ini!
Bukan dunia aku sahaja..
Berambus la kau!



P/s:karya merepek diwaktu maghrib..takda kena mengena antara yg hidup mau pun mati..tak da kena mengena dengan gambar..tak da kena mengena..just rencana tangan dan syaitan untuk melengahkan aku solat maghrib..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: