^_~

Sunday, December 28, 2008

teka teki yg harus diberi penampar

hah nih aku dpt dr SV aku,,abg Nik,,hahaha,,nama penuh SV aku,,Nik Azharudin Nik Hassan,,meh kta layan tgk samada harus dberi pnampar dak,,

Subject:Teka- TekiYang Perlu Diberi PENAMPAR...


1) Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman?
Answer: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik.

2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki?
Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M

3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
Answer: Kuih salah bikin.

4) Binatang ape power Karate?
Answer: Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.

5) Siape yang menemukan dompet kulit?
Answer: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkankepada
saye.

7) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
Answer: Pintu yang ade tulis 'TARIK'

8) Saya ade 3 kepala, 4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?
Answer: Pembohong...

9) Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?
Answer: Usus

10) Binatang tubuhnya kat kepala?
Answer: Kutu rambut

11) Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
Answer: Neneknye si katak

12) Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?
Answer: Sbb lelaki ni kan'buaya'

13) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
Answer: - Sekretari baik........ ......... .'Selamat pagi tuan'
- Sekretari kurang baik........ ...'Dah pagi ni tuan'


14) Ape persamaan Michael Jordan nganMichael Jackson?
Answer: Dua-dua tak kenal korang...hehe

15) Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?
Answer: Tukang gali kubur

16) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang,
apebendanya?
Answer: Tahi hidung

17) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
Answer: Dua-dua kalau dah 'kringgg' bolediangkat. ..

18) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
Answer: Mestilah kene tebang, sapen nak cabut pokok kelapa gileape...

19) Gajah terbang dengan ape?
Answer: Dengan susah payah…
apa pndapat korang,,nk bg pnampar ak??,,hihi,,kot ya pon mn leh pnampar SV aku,,kang xpasal2 aku dpt F utk internship aku nih,,hahaha,,njoy,,

No comments: