^_~

Powered By Blogger

Tuesday, December 30, 2008

welcome 2009 gudbye 2008







hah ni la antra rupa lata kijang yg aku browse dlm tenet,,best ooo mndi kat cini,,actually tjuan aku msukkan pic2 ni adalah sbg recap aku utk thn 2008,,nk crta la sket2,,las sem aku dgn kengkwan g jenjaln kat lata kijang,,ktorang picinic best siot,,kitirg g 3bj kreta,,peserta2nya adalah ej,ajim,pinat,eija@jet,atu,ayu,osyim,shira@tenuk,shasha@raja,nisya and last sx aku la,,actually aku sgt sdh tp aku sj2 wat xsdh n wat muka bangga,,sbenaqnya rumeto ku tersayang ENDANG HARNANI xtrut serta,,kerna dia sdg mginternkan diri dikala itu,,xlupa jg SITI HAIZUM SALIMON aka aijum sengal,,dia xjd ikut sbb alami brain unconcious,,hihi,,dia tekanan prasaan kot tme tuh peperangan dunia ke5 dgn laki dia*ann*,,so km ja p,,km bw bekal mcm2,,spageti hasil msakan oleh ayu,,sandwich atu n aku kot,,haha,,soseh2 n mcm2 aku pon dh lupa,,pada rumeto ku endang i am so sowi u miss it,,so nice yang,,ayt bg dia pnas sket,,hahaha,,meh aku carik2 tgk da ak pic2 dlm xternal hd aku nih,,leh kaci endang jeles byk2,,hahahaa,,

p/s:apakan daya aku punya pic dlm X-hd ni beso beno,,lembap gla nk uplod 1 pic pon,,so xdpt la aku tayangkan kat dirimu endang harnani kpuasan km bermandi manda di lata kijang,,:P

No comments: