^_~

Powered By Blogger

Tuesday, December 23, 2008

weekend ku #4-DINNER AT KUALA PERLIS-

emmm,,entry ni aku mls sket nak update,,sbb nya aku xda pic,,huahuahua,,actualy pas g GUA KELAM ktorang plan nk g mkn2 kat kuala perlis,,so onway nk g tuh singgah la smyg asar kat umah abg aku n p jmpa daddy aku jap,,smp2 ja umah daddy aku dia ajak g mkn kat kuala perlis,,gembira la aku,,hihihi,,mana tak nya sah2 la mkn free,,yahuuuu,,,daddy aku oder byk sgt mkanan,,malangnya km smua tlaluu lapar xsempat pon aku nk snap pic2 lauk2 yang sdap bgt,,nama kdai yuh HAI TIEN,,xsilap aku la eja cam tuh,,klu ikut kan menu yg kmi mkn mmg bratus2 dh la kat key yel,,tp kat tmpat ni murah ja,,cpat n sedap,,tuh yang best tuh,,tp apakan daya aku xdan nk amik pic so xleh la nk tayang2 kat cini,,hukhuk,,kecewanya aku,,so pas mkn km pon btolak la balik aloq staq,,smp umah kpenatan trus tdr,,cr keesokkan ari nya nnt aku msk dlm entry br ekk,,skg aku mmg dah laloq,,mau titon,,esok kilija,,hhuhuhu,,GUD NITE allss

No comments: