^_~

Powered By Blogger

Thursday, January 15, 2009

-HeArT-

ni hah permata yg mnyinari atiku,,cewah,,hahaha,,ni adalah cincin tunang aku,,kanda ku yg bg,,actualy dh lama gla dia bg,,sejak km mula2 kapel lg,,hahaha,,km bkn btunang btl2 lg la,,aku ja sll ckp nih cincin tunang sbg cantiknya bgaikn kalah cincin nikah owg,,hahaha,,bg sbg cincin kapel ja pon,,bla km btl2 nk btunang pon xtau la,,emm cincin nh da kisah dia jg,,nk taw ak aku pnh hilangkan cincin ni,,huhu,,masa tuh aku kna g permata,,permata nih sapa2 dak scolar petronas adalah diwajibkan hadir la,,benda nih dijalankan di CASA RACADO,PORT DICKSON,,jauh seh,,tp fun jg aktibiti dia,,km kat sana almostt 1week taw,,nk dijadikan alkesahnya,,tme las day la,,aku blk umah paksu aku kat seremban,,tup2 aku nway aku relise aku xmemakai cincin nih,,mmg glabah bewak r wei,,xsng dok aku,,aku kol gtaw kat kanda aku,,dia lak tme tuh da tournament taekwondo dia,,trus lmah smangat seh,,then aku taw dia kalah tournament,,dia pon amik kesempatan la nk slhkan aku,,dia kt sbb dgq kata cincin hlg dia dok tpikir2 tme lwn so kalah la,,hampes tol,,nk jg salahkan aku,,ok2,,back to cta cincin,,emmm dah taw hlg aku dok umah paksu mau dkt sminggu,,mmg tiap mlm nangis smp bgkak mata2,,aku kol smua kwn2 aku soh cr no fon CASA RACADO ni,,last2 ej jumpa dlm tenet,,so aku kol la cta sgala bagai ttg cincin tuh kat owg casa racado,,tup2 esoknya kot,,diorang kol aku ckp ada jumpa 1 cincin,,aku pon describe bentuk cincin aku tuh,,so mmg btl,,then bmurah atinya dpa,,dpa tlg poskan cincin aku blk umah sbbnya aku xleh nk p ke sana blk dah cos aku dh nk blk kedah,,hahaha,,maka slamat la cincin aku pulang kepangkuan ku,,stat from thath tme,,aku sntiasa igt nk tgk cincin aku,,hahaha,,moral of da story jgn lupa cek smua brg b4 cek out hotel,,

No comments: