^_~

Powered By Blogger

Thursday, January 15, 2009

-SeCrEt R-

maka tiba la msa yg dijanjikan,,we all g makan secret recepi,,musnah diet aku ari ini,,huhu,,alang2 musnah ku musnahkan dgn sungguh2,,aku mkn puas2,,hahaha,,layan pic k,,tudia bday cake nya best,,ofdacoz la kek indulgenceni pose bfore oder makan ni pakat2 dok pkir nk oder pa nih

ni bro tukang amik oder,,fening dia dgn km,,haha,,tuh tgk tme kek dah smp kek mst di tengah2 meja rr

ni la bday girl cik wani bsedia nk potong kek utk kami mlantak,,hahaha,,

nih pos bfore kitorang kucar kacir kan secret recepi nih,,huahuahua,,

ni piece aku,,aku amik plg kcik la slice kek nih,,dah katanya aku on diet,,hihi
muka2 smangat makan kek,,

hah tudia kucar kacir secret recepi ni kami kerja kan

makan time,,mulakan dgn spagati meat ball,,lina pnya kempunan nk mkn secret recepinya spageti so now tercapai la hasrat dia,,
ni adib nya makanan,,ops mcm besala aku akan lupa nama makanan,,huhu,,sdap gak,,
ni odered by farah,,aku lupa beger apa ntah nih,,sdap seh,,
hah nih makanan aku,,pan grill apa ntah,,sedap gila,,kira plg sedap antara smua makanan yg di oder la,,dia pnya kuah tuh prawn pnya rasa,,xsilap aku daging dia isi ikan salmon,,mmg diakui plg sedap antara smua,,dh pon akunya plg mahal,,hihi,,see terbukti ari aku musnahkan btl2 diet aku,,hahaha,,xpa salmon grill ja not oily low fat,,hhihihi,,
ni tomyam kung,,makanan si birthday girl,,aku dh besa mkn2 smua nih,,so besa la dgn tomyang kung not attract me much,,hihi,,anis pon mkn ala2 tomyam kung gak,,so xnak ltk pic makanan dia rrr,,
bday girl sdg kopek udang yg beso,,standard tomyam kung la udang dia,,

adib sdg mlapah ayamnya
farah apa pesen muka ang nih,,adoila,,JUST 4 LAUGH :D
tapaw time,,hahaha,,mana habis sebijik kek tuh,,
pose by aku,adib n lina harus la wei,,lina nih aku bg gelaran mak tiri kalut n garang seh,,hahaha,,memandangkan pic smua aku yg snap so kureng la pic aku tuh,,so sbg pnutup gmbo aku perlu ado la kan,,dah kata pmilik blog n aku jg la pmilik hp bercamera canggih,,bangga dgn hp sndr,,hihi,,

2 comments:

Hazlina Binti Husni said...

suka2 hati ja pggl mak tiri.. nk kena nie!! aku garang bersebab stg lemak lg wani tue hik hik.. gurau jew.. wah2 bila tgk balik gmbr2 mknn nie terasa lapar semula la.. terasa kesedapan lg haih bila la nk p mkn lg nie.. tggu bezday sapa plak nie?? hehe.. best2 sume gmbr candid nie yg aku suka nie.. gmbr control2 ayu xyah la letak buat semak ja hahaha... tp klu nk letak gmbr aku mmg dialu2 kn hehe.. mmg enjoy hbs + kecoh giler buat mcm secret recipe hak milik sendr plak tue haha..

Ana Syanaz said...

HAHAHA,,mmg hak kta pon,,bday ang la plg dkat,,tgu ang la plak,,