^_~

Powered By Blogger

Wednesday, January 21, 2009

-JuScO pErDa-

as dirancang aku,adib n hary nk kuar shoping ari isnin cuti ganti utk bday sultan kedah bg company aku n sekutunya,,aku xda la niat nk shoping,,adib n hary la nk shoping2,,b4 g aku contact kwn maya aku fifah,,dia dak utp gak,,dia intern kat intel,,intel ni dpn opis aku ja pon,,tp km nih xpnh jumpa,,thats y aku pgl dia kwn maya aku,,km knal chating2 ja sbb mula2 dia dpt intern sx aku tgk2 dia tolak dia trima intel,,mulanya rncang nk dok sumah la,,dah dia g intel dia dok umah sewa dgn dak2 intel,,so nih la 1st date face2face aku dgn fifah,,meh aku msukkan pic,,xbyk pon km bgambo,,memasing asyik dgn shoping,,aku asyik dgn window shoping so terlupa nk amik picture,,huhu,,
ahhh:aku marah nih pc opis aku aku nih xleh detect hp aku lak,,cam hampes lg,,hlg mood aku nk update,,
k aku smbg crta la,,nnt later aku masukkan pic,,leh ka camtu??,,mcm xbest ja,,adoi la,,nnt la aku cta plus pic sx,,nk update mlm2 pon tuan pnya wireles yg aku dok curik ari2 sll ja off awl,,tu yg xsmpt nk update tuh,,hampes tol skg nih,,tgu blk umahku kat aloq staq la,,dah kata pon mama aku dah bli broadband,,so apa lg blk umah aloqstaq akn ku update puas2,,huhu,,

No comments: