^_~

Powered By Blogger

Tuesday, May 10, 2011

10 Important People

Ouh memandangkan aku ni jarang2 nk update n skarang aku dah ketinggalan nak update ttg 10perkara ni..nad pn lg laju dr aku..so mlm ni 2 sekali aku updte ya :)

Becakap ttg important people ni..sgt ramai kot..smua ada kepentingan tersendiri dlm hidup aku ni..k lah..mari mula list!

1-mesti la mama aku..sumber nasihat yg terbaik dr pelusuk dunia..tak dak mama haish tak taw la..

2-abah aku..aku n abah sebenarnya tak rapat besala anak pompuan n bapak kan..tapi ni sumber kewangan aku dulu kini selamanya kot..so sgt penting tuh!walau dah keja kdg2 over spent abah gak yg tampung..ampun ya abah..

3-rakan2 Jokerians aku..ramai kot..ecah+dil+qlah+adilah+shat+salwa+salma+asma+syada+eida+eimah+liza..ada aku miss out nama depa ka?hehe..cukup 12org ak?depa ni mcm adik beradik aku dh..semua masalah aku cita kat depa..depa memahami n sgt betimbang rasa..depa tak kisah kburukan dlm dri aku..depa tima aku as who I am :)

4-kawan2 astech aku..nisah+munet+wani..kwn2 sek teknik aku cuma 3orang perempuan ni ja..teknik mna ada byk girl -_-" diorang ni dh bukan saja macam adik badik tapi dah macam family ok!mama aku mama depa..pak2 sedara aku pn pak2 sedara depa jg..sama la dgn mak pak depa pn mak pak aku jg ;)

5-sahabat akrab aku yg spastic amerika!which is my utp friend..ejay+eija+ayu+atu+endang+pinat+aijum+ocim..depa ni sahabat gila aku..kami sgt akrab!kami kalau wat apa mst nak pakai phrase 'tak amerika r kalau tak wat itu ini..' Or 'baru amerika!' Bila kami selesai wat sesuatu dgn gembira :)

6-darling2 perut aku..anne+chibi+diah..depa ni peneman perut aku..depa sll penuhi segala kehendak makan aku..sbb depa jg jaguh makan :)

7-rakan2 bloger aku..KBU..depa pn dh jd part of important people to me :)

8-rakan2 alam maya aku jg..enab+miemosan+faten+suemiko+adi+bob+nemo..sebab depa la teman di kala sunyi n kwn2 dunia nyata bz..see kwn2 alam maya juga penting ok!

9-my best mate ever!my cousin dila n azrie..depa la tempat aku simpan rahsia..kongsi segalanya..

10-Kamu!ya kamu pn penting dlm dunia saya..kamu bagai keutamaan saya..tapi sorry la kamu..saya tak nak tgk kamu bahgia sgt..nnt saya skt jiwa:p maaf ya kamu!!

Oklah mereka bukan 10orang penting tp lebih dr 10orang..hehe..pedulik hapa jnj aku tak miss out mereka dr hidup aku!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

Kira Sakura said...

saya juga sayang adik badik KBU...