^_~

Powered By Blogger

Thursday, May 5, 2011

10 Things I Want To Say To A Person

Hurm..tajuk..sgt mencabar ni..dh la specific to A PERSON only..kena struggle kepala otak nak pilih kepada sapa la saya nak cakap ni..hurm..dalam banyak2 manusia..kamu ja yg selalu bg saya punya nerve system tak stable..so saya cakap utk kamu la k..

1-i love u..dulu kini selamanya..susah utk saya berhadapan as a fren dgn kamu sbb ati saya masih ada 'LOVE'

2-i hate u..saya benci kamu terlalu baik dan concern..ok fine la mmg sifat semula jadi kaum kamu begitu..tapi ada kalanya kamu wat saya rimas+confius+terluka+tersayang kamu berganda2..

3-i always miss u..ini mmg saya selalu ckp kot kt kamu..tapi kamu wat derk ja..so saya cakap lg..biar sampai menanah jiwa saya missing u..

4-i wish u r mine..lupakan hal lalu..jadikan semua tu kenangan utk tauladan bukan sempadan..let go da past u will open for da future..

5-i wish u will be killed from my eyes sight my heart my brain at this moment!semuanya serentak ok!jgn salah satu ja nnt I meracau gila..

6-i want to be ur priority not ur option..hentikan la sifat kamu yg suka berSoSIAL tanpa sempadan tu..ada limit kot..dengan saya dgn mereka dgn dia..kamu kena la pikir..bukan pikir ja..tapi digest simpan dalam otak n ati kamu..

7-tolong jangan main kata2 manis nnt saya jatuh n terluka kena potong hati sbb terkena diabetis sudah..

8-jangan la berjanji kemudian hilangkan diri dari hidup saya macam chipsmore

9-jangan la permainkan lukakan ati gadis2 yg pernah sayang kamu..

10-tolong la tunaikan wish dan impian dan janji yg telah kamu taburi..saya sentiasa beharap walaupon depan kamu saya cakap I will pass it all..

Bila baca blk mcm more into my wish ja kan?!hurmmm..tak pa la assume ja saya cakap semua wish saya terhadap kamu!

P/s:lupa nk gitau apa kena mengena gambar tu..itu adalah hp yg punyai msg saya dan kamu..suka dan duka..saya simpan hp tu sbb saya akan baca msg2 tu bila saya rindu kamu..

Wah gila exposed topic ini..btw insyaallah this post will b deleted..maluuuu :)
Ok aku jd gediks..fuck urself la SYAZANA..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

fRaMe+LenSeS said...

dari 10. menunjukkan seorang tu sangat istimewa. mendoakan kamu ya.. :D

Ana Syanaz said...

Dia istimewa dlm ati saya tapi saya bukan siapa2 kpdnya..hanya sebutir pasir ditempatnya berlabuh..

Kira Sakura said...

kira mendoakn yg terbaek untuk ana... cnfirm bertuah someone tue tp syg die xtau mghargai ape yg ade kt dpan mata die...

Ana Syanaz said...

kiera..apa nk wat..:( pasrah ja :)