^_~

Tuesday, May 10, 2011

Buat jahat itu fun

Semalam adik kesayangan saya ni..yg dlm picture..msg saya ckp..

Adik:kakna awin kena pgl jumpa pengetua..hp awin kena rampas n kena tgkap kes stokin..awin stress..tak gembira..
Aku:hahaha..relax la..hidup cmtu baru fun..kalau tak wat slah nnt tua2 xda benda nk di kenang..rugi ja..so b proud la kena pgl jmpa pengetua..boleh bantu femeskan diri awin kt sek tu..hehe..
Adik:fuhhh..lega ati awin dgr kakna ckp cmtu..thanx dear..awin dh tenang seket..

Hahahaha..hebat ak aku..nasihat adik aku suh jd budak nakal kat sek..hehehe..itu la kehidupan..kena cuba semuanya..tapi ada batas jgn smp langgar hukum agama ja :)
Setakat kena panggil dgn pengetua kena denda kt sekolah itu normal la..itulah warna warni kehidupan sbg pelajar sekolah..kalau kamu jd budak skema kt sek..p sek ikut peraturan siap semua keja sekolah bila kamu nak rasa pahit masam masin manis dunia ni!!warnai duniamu dgn kenangan..jgn dengan hanya 1kaler ja..dunia kt byk kaler ok!!

P/s:kpda semua kanak2 diluar sana cuba la segalanya..jgn takut!biar apa owg kata..pengalaman itu akan mbawa kpd kenangan dan kenangan itu adalah value utk masa depan kamu:)

Enjoy!!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

fRaMe+LenSeS said...

terbaek la dapat akak macam ni. :P nak jugak 1.. ahahaha

Nana Miyuki said...

nad:nak ka???hehehe...terbaik gila kan kakak cmtu:P