^_~

Powered By Blogger

Wednesday, November 2, 2011

Aku jealous

Fat me in da picture -_-" like a pregnant mother kan sigh!

Ignore picture..aku nak cakap aku jeles pada kawan-kawan aku..some of them married..being a mother or will becoming a mother..damn it jeles kot!they shared their pregnancy experience..their experience taking care of the children..experience of morning sickness..experience of the feeling of fetus growing in theirs..oh man jelessss -_-"

I wish to but all God's plan I never knew when n where this thing will be experienced by myself..Ya Allah jauh lagi kah perjalanan aku untuk ku temui jodoh yang Kau tetapkan untukku..

Apapon aku akan terus berdoa untuk yang terbaik bagi diriku..and akan terus pray for my friends for their happiness n health..

P/s:but I'm not ready to be in any LOVE relationship at this moment..aci dak aku nak cakap taknak kenal AWAK taknak kawan dgn AWAK just be my HUSBAND..gila -_-"


-sent from  pon dah tak terkeluar kat sini  aku gila ka blog aku gila -_-" -

3 comments:

Faaein Talip Roy said...

semoga bertemulah jodoh itu nanti..
jika tidak di sini..
di sana itu pasti..

jeles jugak dengan kengkawan yang dah menimang cahaya mata.. menanti diri sendiri entahkan bila.. nak..nak tengah belajar ni.. hurm.. lambat lagilah sy nak kahwin.. huhuhu..

Ana Syanaz said...

Belajar lg?smbg std ka?itulah jeles tapi apakan daya tunggu jela dan doakan yg tbaik itu hadir :)

Faaein Talip Roy said...

yup.. belajar lagi.. baru sambung study awal tahun ni..

tu lah.. lambatlah nak tunggu.. huhuhu.. takperlah.. sabar ajelah dulu kan.. ^^