^_~

Friday, November 18, 2011

Buat musuh juga kekasih hati ku

Kata orang sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula hubungan sesama manusia..eh betolkah penggunaan aku ni?erkkk..betol kot..tapi air dicincang tetap takkan putus..itulah hubungan kekeluargaan adik beradik antara kita..
Ya malam ini dikala aku melayan jiwa aku nak ber erkkk ber apa ek?bercerita?berceloteh?ber apa2 jela!

Aku punyai 2adik perempuan..Baby n Awin..mereka la musuh aku merekalah kekasih aku..secara practicalnya..aku lebih rapat dengan awin yg berumur 14tahun..entah kenapa aku lagi rapat dengan dia aku pun tak tau..mungkin sebab aku tengok dia ni semua gaya perangai sepesen ja dgn aku masa aku #BBNU dulu..erkkk aku dah Up ka sekarang?masih sama ja..muahaha..
Dengan Baby ni umur 22,aku pun tak tau la angin taufan mana la aku dengan dia ni memang tak sebulu hoi..apa ja dia buat semua kasi up darah aku ja..padahal kadang2 tu bukan ada salah pun dia buat tapi hati aku ni haish cam ada labah2 ja dok jenjalan bebulu ja..
Dengan Baby memang aku tak pandai tunjuk kata aku sayang dia..yela umur kami pn ala2 ja beza 2tahun ja..eh 3tahun eh 2tahun kot..takkan aku nak g begomoi gelak cium dia kang dia pun kata gila kot kakak aku ni..
Kalau dengan awin tak pa la dia budak umur aku dgn dia pun beza bagai 2alam ja..eh ada ka ukuran masa dua alam?gila tol..

Hurmmm aku sayang adik2 aku ni kalau leh apa diorang nak aku nak tunaikan..selalunya wish awin yg selalu aku tunaikan wish si baby ni selalu ja aku pospon..kesian dia..haish..

Tapi apapon aku nak diorang semua berjaya bahagia jangan ada yang tersasar landasan dah la..aku ni pun kadang2 terumbang ambing lagi nak bimbing diorang memang hazab juga la..

setakat la ni wish diorang:
Awin-psp go (kumpul duit la pelan2)
Baby-hp baru (kalau gaji aku 4-5k takdahal kot nak bagi)

Tapi aku cuba la..
Tapiiii wish aku pun kelaut..uhuksss..
1-aku perlu lappy!
2-aku perlu camera!

P/s:picture show the love n bonding between us..sisters n cousins..we love each other!tapi takda gambar aku -_-"

Love
SaKuRa MiYuKi

2 comments:

Faaein Talip Roy said...

adik beradik.. gaduh macam mana pun tetap ikatan tu tak akan putus.. tak macam kawan.. gaduh sekali.. putusnya kadang2 sukar nak diikat balik..

itu yang akak I selalu cakap lah..

hehehe.. lama kut tak singgah sini.. kononnya lah.. busy diri ini..

mohon ampun!.. ;p

Ana Miyuki said...

Hehe yupzzz camna pun hubungan kekeluargaan sentiasa ada :)

Hehe lama ek tak singgah..takpa mmg sini xda pun penyinggah tetap hehe..